dinsdag 25 augustus 2015

Van harte beterschap


Hallo bloggers.
Ik heb een kaart gemaakt met een stencil voor de achtergrond.
Dit is mijn eerste keer dat ik Gesso en spray heb gebruikt .
Ik heb eerst het papier met de spray bewerkt en dat laten drogen.
Daarna de stencil erop gelegd en er  Gesso op aangebracht,
die ik eerst heb gekleurd door er enkele druppels inkt door te mengen.
Daarna een nacht laten drogen.
De roos heb ik 3d opgewerkt.
Van de witte takjes heb ik de bloemetjes afgeknipt en deze vervolgens op de groene takjes geplakt.
Op de tag, stiksteken gemaakt met een pen.
De stempel komt uit mijn voorraad.
De kaart is gemaakt op basis van sketch nr 2 van Die-Namites



Gebruikte materialen;
Stencil;Tim Holz
Doile die; Cheery Lynn
Flousises dies;Die-Namites
Frame die;X Cuts
Roos; Inspred by Stamping
Stempel;Stass
Gesso,Spray,markers
2 linten




12 opmerkingen:

  1. A lovely rose image Elly and perfect for our theme at Allsorts, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan met al die takjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Elly! Heel mooi opgebouwd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really lovely work Elly - gosh you have so much patience. A delight!

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card. Thanks for sharing another great project with us for the Scrapy Land Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card! Thanks fro playing along with us at Scrapy Land Challenge #24!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How pretty! And a great use of tags. Thanks for sharing your pretty project in the Scrapy Land Challenge! Hope you will join us again! hugs and blessings, de {Creative Smiles}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card!
    Thank you for sharing your creativity at Allsorts, welcome again;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just beautiful. Thanks for joining us at Scrapy Land.
    Hugz from Wisconsin, Patricia
    Scrapy Land Store
    rubber stamping is my game blog


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen